اخبار و مطالب داغ ستارگان هالیوود

دیزنی و هالیوود

ویل اسمیت و پسرش بار دیگر همبازی می‌شوند

جیدن اسمیت قرار است در فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی ام نایت. شیامالان مقابل پدرش ویل اسمیت نقش‌آفرینی کند.
این پروژه فعلا بی‌نام را استودیو کلمبیا پیکچرز به تهیه‌کنندگی اسمیت و شیامالان همین طور جیمز لاسیته، جادا پینکت اسمیت (همسر ویل اسمیت) و کن استوویتس از شرکت «اووربروک اینترتینمنت» می‌سازد.

 

خبر همکاری شیامالان و اسمیت اولین بار اکتبر پارسال منتشر شد. آن زمان این پروژه «هزار سال پس از زمین» نام داشت. داستان فیلم 1000 سال آینده اتفاق می‌‌افتد و درباره پسر جوانی است که در «زمین» متروک و گاهی ترسناک پرسه می‌زند تا خودش و پدرش را که پس از غرق شدن کشتی‌شان او را گم کرده، نجات بدهد.

فیلمنامه را شیامالان و گری ویتا نوشته‌اند. شیامالان که متولد هند است، گفت: «فرصت ساختن یک فیلم علمی تخیلی ترسناک با بازی جیدن و ویل اسمیت برای من مثل یک رویاست.»

او کارگردان فیلم‌هایی چون «حس ششم»، «شکست‌ناپذیر»، «نشانه‌ها»، «بانو در آب» و «اتفاق» است و برای «حس ششم» نامزد اسکار کارگردانی و فیلمنامه شد. شیامالان 40 ساله پارسال فیلم «آخرین مامور کنترل هوا» را روی پرده سینماها داشت.

جیدن اسمیت اولین بار سال 2006 در فیلم «در جستجوی خوشبختی» در کنار پدرش نقش‌آفرینی کرد. «روزی که زمین از حرکت ایستاد» و «کاراته کید» از دیگر فیلم‌های اوست.

ویل اسمیت برای فیلم‌های «علی» و «در جستجوی خوشبختی» نامزد اسکار بود. او فیلم‌های «مردان سیاهپوش»، «روز استقلال»، «افسانه بگر ونس»، «من، روبات»، «هیچ»، «من افسانه هستم»، «هنکاک» و «هفت پوند» را در کارنامه دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 16 فروردين 1390برچسب:,ساعت 16:48 توسط رامتین |