ستاره «اسپایدرمن»‌ بار دیگر با آنگ لی همکار می‌شود

اخبار و مطالب داغ ستارگان هالیوود

دیزنی و هالیوود

ستاره «اسپایدرمن»‌ بار دیگر با آنگ لی همکار می‌شود

ستاره «اسپایدرمن»‌ بار دیگر با آنگ لی همکار می‌شود

Pics9.com

وبی مگوایر در فیلم سه‌بعدی «زندگی پی» که اقتباسی از رمان پرفروش یان مارتل است، نقش‌آفرینی می‌کند.

مگوایر و آنگ لی پیش از این در دو فیلم «توفان یخ» و «سواری با شیطان» همکاری کرده‌اند.

 

سوراج شارما بازیگر تازه‌کار در «زندگی پی» نقش اصلی را بازی می‌کند، پسری جوان که در یک قایق نجات با یک ببر بنگال همراه می‌شود. ژرار دوپاردیو، عادل حسین و تابو بازیگر هندی – که نقش مادر پی را بازی می‌کند – دیگر بازیگران این فیلم هستند.

عرفان خان ستاره فیلم برنده اسکار «میلیونر زاغه‌نشین» در «زندگی پی» نقش پی در بزرگسالی را به عهده دارد و مگوایر هم نقش نویسنده‌ای را ایفاء می‌کند که درباره این تجربه مهم با او گفت‌و‌گو می‌کند.

لی این فیلم سه‌بعدی را بر مبنای فیلمنامه‌ای از دیوید مگی، جیل نتر و دیوید وومارک کاگردانی می‌کند. «زندگی پی» 14 دسامبر 2012 اکران می‌شود. لی از مگوایر به عنوان یکی از بازیگران مورد علاقه خود یاد کرد و نسبت به سومین همکاری خود با ستاره سه فیلم «اسپایدرمن» ابراز خوشحالی کرد.

توبی مگوایر 36 ساله کمدی سیاه «جزئیات»‌ به کارگردانی جیکاب آرون استس را آماده نمایش دارد که اواخر سال اکران می‌شود. او در این فیلم با الیزابت بنکس همبازی است. مگوایر تابستان امسال در اقتباس باز لورمن از «گتسبی بزرگ» مقابل دوربین می‌رود. لئوناردو دی‌کاپریو و کری مالیگان همبازی‌های او در این فیلم هستند.

رمان «زندگی پی» نوشته یان مارتل نویسنده کانادایی سال 2001 منتشر و با استقبال بسیار روبرو شد. آنگ لی سال 2006 برای فیلم «کوهستان بروکبک» برنده اسکار بهترین کارگردان شد. او با این فیلم جایزه شیر طلای شصت و دومین جشنواره فیلم ونیز را هم برد و یکسال بعد با «هوس، احتیاط» برای دومین بار برنده شیر طلایی ونیز شد.

لی سال 2001 هم با فیلم «ببر خیزکرده، اژدهای پنهان» نامزد جوایز اسکار بهترین فیلم و کارگردان بود. «بخور بنوش مرد زن»، «حس و حساسیت»، «هالک» و «وودستاک جذاب» از دیگر فیلم‌های اوست.

ورایتی-8 آپریل/خبرآنلاین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,ساعت 19:45 توسط رامتین |